TestDomena
TestDomena
TestDomena
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
TestDomena

Eksperymentalna domena do testowania javy
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Dekret Imperium (obowiązkowe dla Changelingów)

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin



Liczba postów : 44
Join date : 16/07/2015

Dekret Imperium (obowiązkowe dla Changelingów) Empty
PisanieTemat: Dekret Imperium (obowiązkowe dla Changelingów)   Dekret Imperium (obowiązkowe dla Changelingów) EmptyNie Lis 27, 2016 3:26 pm

Gwardie Wojskowe

Struktura rang wśród jaszczurów obcuje wokół grup które nazywane są Gwardiami(Gado). Podajac swoją rangę Jaszczur zawsze powinien powiedzieć na wstępie, do którego Gado należy. Np. „Nazywam się X, należę do Gado Jishin.” Wtedy można od razu określić wysokość zajmowanego stanowiska.

Gwardie Jaszczurów są bardzo specyficzne. Każda gwardia ma swojego dowódcę, który jest o rangę wyżej. Jest to spowodowane tym, że dowództwo bacznie przygląda się każdemu. Jeśli ten uzna że ktoś z jego podopiecznych jest gotów przejść wyżej wypełnia odpowiednie papiery wraz ze swoim poręczeniem. Wtedy młodzik ląduje pod kolejnym dowódcą, aż do dołączenia do Gado Jishin. Przywódcy Gwardii mogą dowolnie kształtować strukturę wewnętrzną i wymyślać rangi obowiązujące tylko wśród jego Gado. Do rangi dowódcy dodaje się końcówkę „- Kan” Oznacza to, że jaszczur pełni obowiązki dowódcy wśród np. Gado Buraun, ale sam pochodzi z Kirin. Dowódcy rzadko opuszczają bazy gdyż mają na głowie dużo papierowej roboty oraz muszą dobrze zarządzać swoimi oddziałami. Zazwyczaj to oni zlecają zadania, a zostają nimi najbardziej inteligentni wśród swoich Gwardii, a niekoniecznie najsilniejsi. Wszyscy dowódcy odpowiadają i otrzymują główne rozkazy od Naczelnego Skirei-Kana.

Gado Buraun– Jest to najliczniejsza grupa ze wszystkich, ponieważ łatwo do niej dojść, ale trudno opuścić. Jest to spowodowane tym, że chcąc wspinać się wyże ten musi stoczyć wiele bitew i pokazać dowództwu, na co go stać. Nie jest to łatwe, ponieważ zwykłych żołnierzy rzuca się zazwyczaj jako mięso armatnie i trzeba się wykazać pomysłowością by przeżyć.

Gado Kirin – Ci, którzy przeżyją szkolenia oraz walkę w nieprzyjaznych warunkach dostępują zaszczytu zostania weteranami. Ci doświadczeni wojownicy mogą rozkazywać kadetom. Jednakże nie mogą wykonywać żadnych wielkich przedsięwzięć bez skonsultowaniem tego ze swoim dowódcą. Jest to też ostatnia ranga, jaką może posiąść żołnierz, który nie jest Changelingiem. Weterani wysyłani są na misje razem z Buraun by być dla nich wsparciem. Są też przydzielani do szkolenia kadetów.

Gado Jishin– Elita wśród Changelingów, zajmują się całą stroną militarną Baz na Namek. Każdy z nich jest wprawnym wojownikiem oraz jego odpowiednikiem jest stopień Kapitański. Na ta rangę awansują changelingi, które wykazały się wielką błyskotliwością, wielką siłą oraz chłodną oceną sytuacji. Gwardia wysyła swoich członków do walki tylko wtedy, gdy misja jest na tyle poważna, że może zagrozić polityce Baz. Nawet wtedy większość stanowią Kirin, a na ich czele staje jeden lub dwóch przedstawicieli Gwardii Jishin.

Gado Kasai – Jest ich dziesięciu, to ci którzy są tak silni że nie mają sobie równych. Każda baza ma swoich pięciu, powiadają też że gdyby się ze sobą zmierzyli to cała galaktyka by zadrżała. By do nich dołączyć jeden z nich musiałby wcześniej umrzeć, a więc trzeba jednego z nich pokonać w walce. Każdy changeling nawet z Gado Buraun może rzucić im wyzwanie, jednakże jest to walka na śmierć i życie. Tylko Najwyższy Dowódca może wydawać im jakiekolwiek rozkazy. A sami nie posiadają swojego dowódcy (- kana) Przed podziałem ludzie nazywali ich „Hakai Kasai”.

Shirei-kan – Jego słowo jest prawem, a zachcianka rozkazem. Jest ich także dwóch, po jednym na bazę. By zostać najwyższym dowódcą musi cię wybrać poprzedni. Nie można go wyzwać, a próba morderstwa jest praktycznie niemożliwa, ponieważ dookoła nich zazwyczaj kręci się, chociaż jeden Kasai. Nowy Dowódca może być tylko spomiędzy podlegających mu Kasai lub Jishin. Dla nich ustanowiono zasadę: „co zabijesz, to twoje”. Więc tylko najsilniejszy z changów może być władcą. Jeśli władca umrze zabity przez czas albo kogoś spoza Jishin lub Kasai changelingi z tych gwardii organizują turniej, do którego podchodzą ci którzy chcą. Porażka oznacza śmierć, a zwycięstwo koronę, więc należy przemyśleć swój udział.



Oś czasu

Rocznik Changelingów zaczyna się, od kiedy te po raz pierwszy wyruszyli na podbój kosmosu ze swoją armadą w roku 0 P.M (Podróży Międzywiezdnej). Wtedy to rasa jaszczurów posiadała armadę która mogła liczyć się z każdą inna nacją i byli przekonani że nikt nie był wstanie im się przeciwstawić. Zamiast opisywać historię została stworzona Chronologia czasowa ukazująca najważniejsze momenty w tej erze.

0 P.M - > Armada jaszczurów wyrusza po raz pierwszy w kosmos.
2 P.M ->Pierwsze kontakty z innymi istotami rozumnymi.
10 P.M - > Zalążek buntu changelingów w stolicy planety. Wszelkie pieniądze szły na zwiększenie zasięgu ekspedycji w kosmosie kosztem poziomu życia obywateli.
12 P.M -> Bunt na pełną skalę. Rząd kazał żołnierzom atakować strajkujących
13 P.M - > Rząd changelingów został zastąpiony demokracją, a głównymi stronami mającymi decydować o losach rasy została frakcja Słonecznych i Lodowych, którzy mieli oddzielne poglądy we wszystkich sprawach. Rodzina królewska została zabita.
15. P.M - > Z powodu braku funduszy Armada wysłana w kosmos zaczyna wracać do domu po piętnastu latach poznawania kosmosu. Stan armady można liczyć na połowę początkowe wartości z powodu wielu walk. Największa batalia rozegrała się na orbicie Vegety. Historia nie jest wstanie zweryfikować, kto zaczął, jednakże nie zniszczenie planety małp okazała się później tragiczna w skutkach.
17 P.M -> Na planecie Changelingów dochodzi powoli do przeludnienia, a nawet z dodatkową pomocą technologii powoli zaczyna się głodowanie najbiedniejszych mieszkańców. Jednogłośnie przeszła ustawa o poszukaniu drugiej planety, na którym jaszczury mogłyby założyć kolonię. Ta prośba powędrowała do admirała armady.
20 P.M - > Wprowadzenie racji żywnościowych dla wszystkim mieszkańców. Powoli zaczyna się drugi planetarny bunt.
22 P.M -> Ostatnia wiadomość od Armady Changelingów. Po tym słuch po niej zaginął.
23 P.M -> Wysłanie ekipy, która miała ustalić co się stało z armadą. Wysłanie kilkudziesięciu mniejszych oddziałów w kosmos w celu znalezienia dodatkowej planety.
25 P.M -> Znalezienie przez jedną z grup planety Namek.
26. P.M -> Przygotowanie do przesiedlenia pierwszych kilkaset mieszkańców ojczystej planety. Odnalezienie wraków Armady, sprawa zniszczenia pozostała nieznana.
28. P.M - > Dotarcie na planetę Namek pierwszych osiedleńców oraz nawiązanie kontaktu z miejscowymi.
29 P.M -> Nameczanie nie mieli siły by odmówić Changleingom założenie baz. Powstanei dwóch baz po dwóch przeciwległych stronach planety. Plany budowania planety – Miasta jak na ojczystej planecie. Planowano że w końcu cała planeta stanie się jednym miastem, a w celu utrzymania równowagi główne Bazy frakcji pozostawały oddalone. Planowana była budowa sejmu w środku miasta.
32 P.M -> Nowi obywatele przybywali na Namek. Ich liczba zaczęła powoli przewyższać liczbę Nameczan.
33 P.M -> Straszliwa groza. Planeta Xeon została zniszczona. Wedle doniesień mógł to być atak tej samej siły, która zlikwidowała pierwszą armadę w roku 22 P.M.
34 P.M -> Pierwsze komunikaty o zniszczeniu planety dochodzą do kolonii na Namek. Mieszkańcy wpadają w panikę.
35 P.M -> Zaczynają się podejrzenia. Przywódca frakcji Lodowych zaczyna mieć paranoję. Zaczyna twierdzić, że wybuch Xeonu to sprawka Słonecznych.
36 P.M -> Poróżnienie między dwiema frakcjami. Stosunki zostają bardzo napięte, a Bazy zaczynają podejrzliwe na siebie patrzeć. Słoneczni nie są pewni czy Lodowi nie będą chcieli ich zaatakować.
38 P.M -> Próba morderstwa Dowódcy Słonecznych przez agenta Lodowych. Podczas tortur zdradził informacje, że zlecił mu to Władca lodowych.
39 P.M -> Żądanie wyjaśnień przez Słonecznych. Deklaracja separacji przez Lodowych i pierwsze walki pomiędzy frakcjami.
Powrót do góry Go down
https://testdomena.forumpolish.com
 
Dekret Imperium (obowiązkowe dla Changelingów)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Królewski Dekret (Obowiązkowe dla Saiyan i Halfów startujących na Vegecie)
» Techniki Changelingów
» 6.Transformacje Changelingów
» Kalendarium Vegety (Obowiązkowe dla Saiyan i Halfów)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
TestDomena ::  :: Baza Danych-
Skocz do: