Do nauki samemu
HELL'S IMPACT/ROCKET PUNCH- Wygląd:
Opis: Androidy posiadający tą technikę mogą wystrzelić dłonie niczym małe odrzutowce i z dość dużą siłą, a co najważniejsze - z dystansu - powalić wroga.
Wymagania: 40 energii, -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,2*energia + szybkość;
koszt: -115% dmg
(było -330KI)Użycie: co 2 tury, 2 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
HELL'S STORM- Wygląd:
Opis: Technika nieco podobna do Hell's Flash gdyż również aby ją użyć android musi zdjąć swoją dłoń po czym atakuje przeciwnika serią pocisków niczym z karabinu maszynowego.
Wymagania: 45 energii, -8 pkt treningowych; max -4 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 10%KI);
koszt: 112% dmg
Użycie: co 3 tury, 2 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Do nauki samemu bądź z trenerem:HELL'S BEAM- Wygląd:
Opis: Podobny do zwykłego Beam, lecz ten promień charakterystyczny jest dla androidów. Różnica tkwi nie tylko w kolorze...
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI);
koszt: 1
07% dmg
Użycie: co 3 tury,
Technika(atak) ofensywna
FLASH BOMBER- Wygląd:
Opis: Kaskada pocisków Ki wystrzeliwanych z otwartych dłoni, które sieją zniszczenie na dosyć rozległym terenie.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych*; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI);
koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.
Technika(atak) ofensywna
Do nauki tylko z trenerem:HELL'S FLASH- Wygląd:
Opis: Bardzo przydatna technika w walce, która szybko się toczy. W oka
mgnieniu można zdjąć dłonie i strzelać z nich jak z karabinów
maszynowych, naładowanymi energią KI.
Wymagania: 200 zręczności, 200 energii, max -30 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 15pkt
Efekt: DMG=KI (max 50%KI);
koszt: - 115%dmg
Wersja Chibi:
Wymagania: 100 zręczności, 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -15pkt
Efekt: DMG=KI (max 20%KI);
koszt: - 125%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
SHOCKING DEATH BALL- Wygląd:
Opis: Najsilniejsza technika androidów. Użytkownik gromadzi przed sobą ciemną, ozdobioną wyładowaniami kulę energii po czym posyła ją w stronę oponenta zadając sporej ilości obrażenia.
Wymagania: Super Android Form V2, 750 energii, max -50 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 80%KI);
koszt: - 105%dmg
Wersja Chibi:
Wymagania: Super Android Form, 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -25pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI);
koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce
(było 4x w walce)Technika(atak) ofensywna
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
- DODATKOWE MODERNIZACJE PO ODKRYCIU TAJNEJ BAZY ANDROIDÓW:
Energy Absorbtion- Wygląd:
Opis: Specjalne udoskonalenia pozwalające pochłaniać pociski KI przeciwnika i wykorzystywać ich moc do uleczenia się.
Efekt: DMG z techniki przeciwnika idzie po równo w HP i KI.
Jeśli DMG techniki przekracza ilość HP i Ki androida możliwej do zregenerowania do technika zadaje połowę obrażeń.
Użycie: max raz na technikę i max 4 razy w całej walce (nowość!).
(poprzednio nie było ograniczeń. ________________________________________________________________________________________
Energy absorbtion of body- Wygląd:
Opis: Udoskonalanie pozwalające na wysysanie energii prosto z ciała przeciwnika.
Efekt: Zregenerowanie Ki poprzez wyssanie mocy.
Ilość wyssanej Ki = ilość Ki zregenerowanej
Użycie: Możliwość użycia 3x w walce, co 3 tury i max 10% całkowitej ki przeciwnika za jedno użycie. (nowość) - poprzednio 1 użycie, bez ograniczenia wyssania ki i tylko gdy przeciwnik miał poniżej 35% HP______________________________________________________________________________________
Iron Body Opis: Specjalny upgrade cielesny cyborga. Szkielet androida a także wbudowany w niego
generator znacznie wzmacniają wytrzymałość robota. Dodatkowo także dochodzi możliwość samoregeneracji.
Efekt:- Wygląd:
Efekt:- Wygląd:
Regeneracja HP do połowy (1 HP za 2 KI)
Użycie: Max 1 x w walce (nowość)Uniknięcie obrażeń w trzech atakach przeciwnika. (-400Ki za każdy)Zmniejszenie obrażeń o 10% (pasywne) (nowość)Działa tylko przy silniejszym przeciwniku.______________________________________________________________________________________
Perfect EyeOpis: Ulepszenie oka, które pozwala na dojrzenie nawet bardzo szybkiego przeciwnika.
Efekt:Dodatkowy
darmowy unik w walce (na fizyczne i techniki)
+ 3 dodatkowe uniki (na fizyczne) (koszt: 50% od szybkości przeciwnika) (nowość)Wyczucie mocy innego gracza w obrębie planety.
W połączeniu z Iron Body wyczuwanie mocy w obrębie całego kosmosu.
Uwaga!!! Możliwe jest uzyskanie maksymalnie 2 modernizacji.
Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji. Android:>Super Android Form x3
>Super Android Form v2 x10,5 (ułamki po przemnożeniu zaokrąglamy)