TestDomena
TestDomena

Eksperymentalna domena do testowania javy
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Techniki Kaishin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin


Liczba postów : 44
Join date : 16/07/2015

PisanieTemat: Techniki Kaishin   Sro Gru 14, 2016 3:59 pm

Do nauki samemu:

Busshitsu Shutsugen Majutsu (物質出現魔術 / Magic Materialization / Magiczna Materializacja)

I poziom:
Opis:
Zregenerowanie  stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 110 energii, -5 pkt; Kaishin
Efekt: Cel dostaje dowolny strój własnego pomysłu o niskich bonusach koszt: -500 KI


II poziom:

Wygląd Techniki:
 
Opis:
Zregenerowanie dowolnego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 220 energii, -8 pkt; Kaishin
Efekt: Cel dostaje dowolny strój o znacznie wyższych bonusach; koszt: -600 KI

III poziom (Inaczej Magic Materialization):
Wygląd Techniki:
 
Opis:
Jedynie dla najbardziej silnych duchem istot . Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot. Jedynie poza walką.
Wymagania: 300 energii, -15 pkt Przyboczny Kaioshina;
Efekt: Cel dostaje dowolny przedmiot Przedmiot jest ograniczony do wiedzy wykożystującego technikę(np. Katchinu nie stworzysz [należy zapytać opiekuna, lub admina o możliwości tworzonego przedmiotu])
; koszt: -1200 KI
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.

IV poziom zwany też Godly Materialization:
Wygląd Techniki:
 
Opis:
Zdolność ekskluzywna dla bogów. Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot jaki sobie zażyczy bóg (w granicach rozsądku [można się skonsultować z mg/adminem],np. statku kosmicznego nie stworzysz). Jedynie poza walką.
Wymagania: 5000 energii, -40 pkt, Kaioshin oraz 2 do 3 (zależnie od decyzji MG/Admina) solidne treningi
Efekt: Cel dostaje dowolny przedmiot Przedmiot jest ograniczony do Pomysłu wykożystującego technikę.
koszt: -20,000 ki
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.



Suishō-kyū (水晶球/Crystal Ball/Kryształowa Kula)

Wygląd Techniki:
 

Opis: Technika polegająca na stworzeniu za pomocą Magic Materialization, magicznej kryształowej kuli, za pomocą której użytkownik może obserwować wszystko co się dzieje we wszechświecie, niestety służy tylko do obserwowania, aby podsłuchiwać bądź komunikować się za jej pomocą, potrzebna jest zdolność telepatii,
Wymagania: Technika dzieli się na II poziomy

I Poziom
Opis: Pierwszy poziom umożliwiający stworzenie stacjonarnej dużej kryształowej kuli, pozwalającej obserwowanie wszelkich bieżących wydarzeń oraz ewentualną komunikacje z innymi osobami.
Wymagania: Magic Materializaton II, Telepathy, 280 energii i -8 pkt
Efekt: Stworzenie dużej kryształowej kuli za pomocą której można się komunikować z innymi oraz obserwować wydarzenia w każdym temacie. Kulę można stworzyć tylko znajdując się w bezpiecznym miejscu, oraz osoba musi usiąść i w pełni skupić się na jej przywołaniu. Gdy użytkowanie kuli dobiegnie końca i nie będzie ona potrzebna, ulegnie ona wyparowaniu (zmieni się w dym). Z kuli nie można korzystać podczas walki oraz może ją wykorzystywać tylko użytkownik techniki, choć osoby postronne mogą obserwować wyświetlane wydarzenia

II Poziom

Opis: Drugi poziom umożliwiający stworzenie miniaturowej kuli mieszczącej się w dłoni, która działa analogicznie do poziomu pierwszego, co więcej osoba nie musi się w nią wpatrywać, miniaturowa wersja może rzucić swój blask na dowolną otwartą przestrzeń (bądź ścianę) niczym rzutnik slajdów wyświetlając wszystko co się dzieje w obserwowanym miejscu.
Wymagania: Magic Materialization III, 360 energi i -15 pkt. Przy 600 energii dodatkowe opcje opisane poniżej przy "specjalne".
Efekt: Stworzenie małej kryształowej kuli mieszczącej się w dłoni za pomocą której można się komunikować z innymi oraz obserwować wydarzenia w każdym temacie, które są tym razem wyświetlane w dowolnym miejscu, na dowolnej powierzchni. Kulę można stworzyć w dowolnym miejscu (niekoniecznie bezpiecznym), gdyż opanowanie tej techniki wymaga lepszej kontroli nad własnym Ki dzięki czemu osoba nie musi skupiać pełnej koncentracji na tworzeniu i używaniu Kuli w wyniku czego może rozmawiać, wykonywać dodatkowe czynności, bądź przemieszczać się za wyjątkiem teleportacji oraz latania. Gdy użytkowanie kuli dobiegnie końca i nie będzie ona potrzebna, lub osoba zostanie zaatakowana, ulegnie ona wyparowaniu (zmieni się w dym). Z kuli nie można korzystać podczas walki, oraz może jej używać tylko właściciel, choć osoby postronne mogą obserwować wyświetlane wydarzenia.

Specjalne:Potężniejsi użytkownicy którzy perfekcyjnie panują nad swoją mocą, mogą przyzwać stabilną kulę która nie wymaga skupienia, a jest traktowana jak ekwipunek, co więcej można zmieniać jej kształt i kolor (np. czarny trójkąt [w przypadku użytkowania zwyczajnie wyświetli wydarzenie na sobie jak telewizor, po czym jak kinematograf rzuci go w formie obrazu na dowolną przestrzeń]). W tym wypadku można zrobić z niej jakiś przedmiot, bądź uczynić z niej ozdobę/element innego przedmiotu (np. Kostur Whis'a). W przypadku tej wersji działa na zasadach II poziomu a w przypadku rozproszenia, bądź nieużywania przez boga jest ona traktowana jako przedmiot-śmieć bez jakichkolwiek właściwości który w odległości kilometra od właściciela ulegnie rozproszeniu i zmieni się w pył lub dym.
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.



Do nauki samemu bądź z trenerem:

Kai Kai (カイカイ / Instantaneous Movement / Natychmiastowe Przemieszczenie)

Wygląd Techniki:
 

Opis: Jest to technika pozwalająca na natychmiastowe teleportowanie się na dowolną planetę, miejscę lub do dowlonej osoby. W przeciwieńśtwie do Shunkannido wykonujący technikę nie musi skupiać się na specyficznej sygnatuże enegetycznej celu co znaczy że może teleportować się w dowolne miejsce we wszechświecie
Wymagania: Siła techniki jest zależna od rangi postaci, 180 energii , 140 punktów treningowych plus dodatkowe wydatki od kolejnych poziomów.

Technika neutralna. Brak możliwości używania w walce.

Efekt:

Poziom I - Opis: Pierwszy poziom, najbardziej surowa wersja techniki, proces teleportacji jest niedokładny, przez co najbezpieczniej jest poruszać się na małe odległości, jednak skakanie na większy dystans, bądź pomiędzy planetami nakłada na ciało ogromny stress oraz jest ryzyko rozszczepienia, dlatego też zalecane jest skakanie między planetami raz na dwa tygodnie inaczej może skończyć się to śmiercią.
Wymagania:Przyboczny Kaioshina, -140 pkt. treningowych,2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem [Dowolny Kaioshin z odpowiednim poziomem Kai Kai])
Efekt
:przemieszczanie się w obrębie 1 obszaru (czyt. w obszarze podforum np. tylko w obrębie pozostałych miejsc na Ziemi), lub do dowolnej postaci znajdującej się w zasięgu techniki (wymaga Ki Feeling), oraz na dowolną sąsiednią planetę (Mg, lub admin mogą zmienić miejsce docelowe na wybranej planecie)
Koszt: 400 ki + dodatkowe 150 od pasażera (limit do 2 osoby, nie można z pasażerami teleportować się na inną planetę), teleport na inną planetę/zaświaty tylko raz na 2 tygodnie.

Poziom II - Opis: Drugi poziom, bardziej dopracowana forma techniki, teleportacja jest na tyle dokładna, by można było swobodnie i bez obaw poruszać się po całym obrzasze planety. Niestety choć siła techniki zezwala na przeniesienie się na nieco odleglejsze planety, ciało cały czas odczówa duże obciążenie, zaś ryzyko rozszczepienia ciągle jest choć mniejsze. W rezultacie użytkownik może przenieść się na inny świat raz na tydzień inaczej może to skończyć się jego śmiercią.
Wymagania: Kaio, -80 pkt. treningowych, 2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem [Dowolny Kaioshin z odpowiednim poziomem Kai Kai] )
Efekt: Przemieszczanie się w obrębie całej planety, lub do dowolnej postaci znajdującej się w zasięgu techniki (wymaga Ki Feeling), oraz na dowolną sąsiednią lub co drugą planetę (Mg, lub admin mogą zmienić miejsce położenia postaci w docelowym temacie np. postać może wylądować na drzewie, lub w pobliskim stawie)
Koszt: 650 ki + dodatkowe 300 od pasażera (limit 3 osoby w obrębnie planety, 1 osoba w przypadku skoku między planetami), teleport na inną planetę/zaświaty tylko raz na 1 tydzień

Poziom III - Opis:  Trzeci poziom i zarazem najdoskonalsza forma techniki, teleportacja jest perfekcyjna dzięki czemu użytkownik może swobodnie i bez żadnych obaw przenosić się po całym wszechświecie gdy tylko ma na to ochotę, gdyż ta forma techniki nie obciąża już ciała, szczególnie iż przywyknęło do takiej formy transportu.
Wymagania: Kaioshin -80 pkt. treningowych, 2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem)
Efekt: Przemieszczanie się w dowolne miejsce (musi tylko wiedzieć iż owe miejsce istnieje. Pierwszy teleport w losowe miejsce jak się nie zna żandych miejsc na planecie), lub do dowolnej postaci na całym forum (wystarczy znać wygląd postaci, Ki Feeling może pomóc)
Koszt: 1500 ki + dodatkowe 500 od pasażera (limit 4 osoby w zasięgu planety, 2 osoby przy skoku między planetami)

Układ planetarny:
Ziemia, Makyo Star, Namek, Vegeta, Kanassa, Yardrat, Konack, Metamoru

•poruszanie się co jedną planetę. Można z Ziemi na Makyo Star, z Vegety na Namek, ale nie można z Ziemi na Namek. Chodzi o to, że można poruszać się na sąsiednią planetę

•poruszanie się co drugą planetę. Można z Ziemi na Namek, z Vegety na Makyo Star, ale nie można z Ziemi na Vegetę

•wyobraźcie sobie, że jest taki układ planetarny. Ziemia pierwsza od słońca, Vegeta druga od słońca... itd. Także jak można poruszać się co jedną planetę to chodzi o planety bezpośrednio sąsiadujące, a jak co druga planeta to tak jakby zwiększyć ten zasięg sąsiadów.

Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.



Healing (回復 / Kaifuku/ Leczenie) Made by MrDragot
Wygląd techniki:
 
Opis:Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiej osoby, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych. Silniejsze fazy techniki pozwalają również na leczenie samego siebie.

Poziom 1
Wymagania: 60 energii - 12 pkt treningowych
Efekt:Leczenie innego gracza, 3 KI = 1 HP

Poziom 2
Wymagania: Poziom 1; Przyboczny Kaioshina;200 energii;-25 pkt treningowych
Efekt Leczenie innego gracza: 2 KI = 1 HP; Leczenie samego siebie: 3KI = 1HP

Poziom 3
Wymagania: Poziom 2; Kaio; 500 energii -40pkt treningowych
Efekt Leczenie innego gracza: 1KI = 1HP; Leczenie samego siebie: 2KI = 1HP

Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Można nauczyć się I poziomu od Nameczan.



Kami no Renzoku Kikōdan (神のエネルギー気孔弾/ God's Energy Bullets/ Boskie Pociski Energii)
Wygląd Techniki:
 
Opis: Dwu wariantowa boska technika, pozwalająca na dwa różne sposoby wypuszczać boską energię w postaci skondensowanych pocisków, naprowadzanych za pomocą dłoni, lub rozpryskowych we wszystkich kierunkach całą powierzchnią ciała.

Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt:  KI = DMG (max 15%KI); Koszt: 140% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna



Atsuryoku-ten Kōgeki (圧力点攻撃/ Preassure Point Attack/ Atak w Punkt Witalny)

Wygląd Techniki:
 

Opis: Dzięki przestudiowaniu każdej żyjącej rasy uniwersum, znający tą technikę wie które miejsce na ciele napastnika sprawnie nacisnąć jednocześnie wpuszcząjąc do niego swoją ki, by układ nerwowy spowodował natychmiastowy skurcz wszystkich mięśni w rezultacie unieruchamiając adwersarza na krótki czas.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: Unieruchomienie przeciwnika na 2 tury; Koszt: 1% maksymalnej ki + 30% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: co co 5 tur, max 2x na jednego przeciwnika
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna



Do nauki tylko z trenerem:

Sentō Terepashī (戦闘テレパシー/Battle Telepathy/Bojowa Telepatia)

Wygląd Techniki:
 

Opis: Jest to technika polegająca na czytaniu w myślach przeciwnika podczas prowadzenia z nim walki. Dzięki odczytywaniu zamiarów oponenta wojownik może sprawnie przygotować plan obronny lub wykonać akcje defensywną w celu uniknięcia nieprzyjemnego losu.Dzięki wyczuwaniu ki wojownik może wyczuć wrogą sygnaturę oponenta i podczepiść się pod nią telepatycznie dzięki czemu uzyskuje stałe informacje o jego zamiarach, jak i również ie może zostać przez niego zaskoczony.
Wymagania: Technika dzieli się na III poziomy zaawansowania, pozwalające na sprawniejsze wykorzystanie techniki w boju.

I Poziom
Opis: Pierwszy poziom umiejętności pozwalający na szybkie przeczesanie umysłu przeciwnika, niestety po jednym użyciu umysł wroga naturalnie stawia opór technice dalatego też można użyć ją tylko raz.
Efekt: 1 unik/blok jednorazowego użytku (1 raz na walkę), posiadacz techniki zawsze zaczyna pierwszy niezależnie od różnicy zręczności między nim a jego adwersarzem
Wymagania: Telepathy, 320 energii, -20 pkt treningowych, Przyboczny Kaioshina

II Poziom
Opis: Drugi poziom umiejętności pozwalający nie tylko na szybkie przeczesanie umysłu przeciwnika, ale też przeforsowanie naturalnego oporu jego organizmu w celu ponownego użycia techniki. Dzieki leprzemu wykożystaniu Ki Feeling i Telepati wojownik jest w stanie po pierwszym użyciu techniki przełamac się przez naturalny opór jaki stawia umysł wroga i ponowne przeczytanie jego zmaiarów, niestaty wymaga to trochę czasu, przez co można tylko przewidzieć niektóre ruchy oponenta.
Efekt: 1 unik/blok co 4 tury (do wykorzystania w dowolnym momencie [od jego zużycia trzeba odczekać kolejne 4 tury]), posiadacz techniki zawsze zaczyna pierwszy niezależnie od różnicy zręczności między nim a jego adwersarzem
Wymagania: 750 energii, -40 pkt treningowych,  Kaio

III Poziom
Opis: Trzeci poziom techniki umożliwiający szybkie przeczesywanie umysłu wroga oraz, szybkie przebicie się przez naturalny opór jaki stawia umysł wroga dzięki czego technika staje się mocniejsza. Dzięki wykorzystaniu II stopnia Ki feeling oraz lepszej wprawy z techniką osoba lepiej poznaje sygnaturę ki i energie przeciwnika co ułatwia mu obejście oporu wrogiego umysłu w krótszym czasie dzięki czemu można czytać w umyśle wroga częściej.
Efekt: 1 unik/blok co 3 tury, akcje można użyć do obrony przed technikami, ale co 6 tur (teleport na bardzo krótki dystans, po użyciu ponowny unik techniki za 6 tur w przypadku technik energetycznych), posiadacz techniki zawsze zaczyna pierwszy niezależnie od różnicy zręczności między nim a jego adwersarzem.
Wymagania: Ki feeling II stopień, 3500 energii, -80 pkt treningowych, Kaioshin
Technika(atak) Pasywna, działa cały czas.



Kami no Ikari (神の怒り/ God's Wrath/ Gniew Boga)
Wygląd Techniki:
 
Opis: Atak mający zwykle postać fali energii, małego strumienia mocy bądź szybkiego pocisku eksplodującego w kontakcie z powierzchnią. Atak może być wystrzelony z opuszka palca, bądź całą ręką, lub w inny wygodny sposób. Technika ma zwykle kształt, kolor czy nawet formę wystrzału zależną od samego boga, która po części odzwierciedla jego charakter i sposób bycia. Również sama siła ataku różni się wielce, w wykonaniu zwykłego niebianina, może zniszczyć zaledwie kawałek góry,a z treningiem całe kontynenty, zaś w rękach potężnego Kaio, lub samego Kaioshina nawet całe planety, jednakże nigdy nie pojawił się na tyle wielki Bóg by był w stanie niszczyć światy czy układy.......

Wymagania: 140 energii, -30 pkt treningowych i trening z trenerem (-20 jeżeli znamy wersję chibi)
Efekt:DMG=KI (max 50% KI)Koszt: - 70% dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi
Wymagania: 90 energii, -10 pkt treningowych, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu
Efekt:DMG=KI (max 20% KI)Koszt: -75% dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


Kolejne Techniki Niebawem

*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
**Można nauczyć się tylko samemu
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://testdomena.forumpl.net
 
Techniki Kaishin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
TestDomena ::  :: Techniki-
Skocz do: