TestDomena
TestDomena

Eksperymentalna domena do testowania javy
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Techniki Saiyan i Half-Saiyan

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin


Liczba postów : 44
Join date : 16/07/2015

PisanieTemat: Techniki Saiyan i Half-Saiyan   Pią Paź 07, 2016 8:03 pm

Do nauki samemu:

MASENKO
Wygląd:
 
Opis: Jest bardzo podobny do kamehameha ale jego moc jest znacznie mniejsza. Aby go wykonać trzeba podnieść ręce nad głowę, skumulować energię ki i wystrzelić ją w
przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


BURNING ATTACK
Wygląd:
 
Opis: Przy użyciu szybkości gestów rąk, osoba posiadająca tą technikę może z wielką gracją wystrzelić pokaźny pocisk Ki, który w kontakcie z wrogiem może roznieść na kawałki.
Wymagania: 50 energii, -6 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 105% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x walce.
Technika(atak) ofensywna


Do nauki samemu bądź z trenerem:

GALICK GUN
Wygląd:
 
Opis: Użytkownik odchyla ręce do tyłu i wystrzeliwuje ogromny pocisk Ki.
Wymagania: 65 energii, -10 pkt treningowych; max -5 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 100% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


BIG BANG ATTACK
Wygląd:
 
Opis: Żółto-biała kula/fala energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna


BUSTER CANNON
Wygląd:
 
Opis: Fala energii wyrzucona z obu dłoni. Podobna do Final Flash z tym, że siła rażenia jest znacznie mniejsza ale za to nie wymaga tyle czasu na skumulowanie energii w dłoniach.
Wymagania: 180 energii, -22 pkt treningowych; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 25%KI); koszt: 90% dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna


Do nauki tylko z trenerem:

FINAL FLASH
Wygląd:
 
Opis: Jest to pocisk Ki o bardzo wielkiej sile rażenia. Użytkownik odchyla ręce do tyłu, a następnie gwałtownie składa je, po czym wystrzeliwuje pocisk energii.
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -17pkt
Efekt: DMG=KI (max 25%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna


HEAT DOME ATTACK
Wygląd:
 
Opis: Technika o dużej sile rażenia. Wyrzucony w górę przeciwnik zostaje zmasakrowany potężną falą KI wyrzuconą z obu dłoni.
Wymagania: ASSJ, 190 energii, max -38 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 19pkt
Efekt: DMG=KI (max 70%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 120 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -19pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna


FINAL SHINE
Wygląd:
 
Opis: Potężny być może najpotężniejsza pojedyncza fala energii w DB. Polega na wystrzeleniu KI z otwartej dłoni w kierunku celu jaki sobie obraliśmy
Wymagania: SSJ3/Mistic; 350 energii, max -50 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: 75%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce

Wersja Chibi:
   
Wymagania: SSJ2, 250 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -25pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: co 3 tury, max 5x w walce
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.


DRAGON FIST/RYŪ KEN
Wygląd:
 
Opis: Ostateczny atak saiyan. Zarówno fizyczny jak i energetyczny. Użytkownik dosłownie przebija się przez ciało oponenta. Przeciwnik zostaje sparaliżowany jakby uściskiem smoka, którego formę przybiera atak.
Wymagania: SSJ3; 450 energii, max -76 pkt z trenerem; gdy znamy Oozaru Fist: max - 38pkt
Efekt: DMG= siła +  (2*szybkość) +   KI (max 90%KI); koszt: 65%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.

Wersja Chibi:

OOZARU FIST/TSURANUKE
Wygląd:
 
Opis: Słabsza forma Dragon Fist. Efekt jest ten sam o ile trafimy na słabszego przeciwnika. Tym razem atak przybiera formę wielkiej małpy (Oozaru).
Wymagania: 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -38pkt
Efekt: DMG= szybkość +   KI (max 20%KI); koszt: 80%dmg
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Jeśli atak nie będzie wystarczająco silny by zabić przeciwnika nie będziemy w stanie go przebić na wylot a jedynie zadać głębokie, płytkie lub powierzchowne rany. Zależnie od siły ataku.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Niedostępne dla bio z komórkami saiyana.


POWER BALL
Wygląd:
 
Opis: Dzięki specjalnemu treningowi kontroli nad Oozaru, poznajemy technikę dzięki której w każdej chwili można wystrzelić kulę energii o podobnych parametrach fal jakie emituje światło księżyca w pełni. Wystrzelona w niebo imituje księżyc przez co każdy Saiyan posiadający ogon zamienia się w Oozaru.
Wymagania: 20 energii, max -8 pkt z trenerem
Efekt: zamiana na bezksiężycowej planecie w Oozaru; koszt: -300KI
Użycie: max 1x w walce (może być utworzone przed walką - trwa 10 postów w danym miejscu)
Technika(atak) neutralna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.


Wrodzone:

MOUTH BLAST
Wygląd:
 
Opis: Technika ta jest używana tylko i wyłącznie przez saiyanów przemienionych w Oozaru. Jest to promień energii który ładuje się w pysku olbrzymiej małpy. Sieje dość duże spustoszenie.
Wymagania: Transformacja w Oozaru; 20 energii.
Efekt: KI = DMG (max 45%KI); koszt: 60% dmg
Użycie: co 2 tury, max 5x w walce.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.


*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.

Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.

Half-Saiyan:
>Mistic x10,5
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://testdomena.forumpl.net
 
Techniki Saiyan i Half-Saiyan
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» 9.Transformacje Saiyan
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
TestDomena ::  :: Techniki-
Skocz do: